شهردار تفرش: عملیات آسفالت معابر شهری تفرش با جدیت اجرایی می‌شود

پایگاه خبری تفرش:

شهردار تفرش گفت: عملیات روکش و اجرای آسفالت معابر سطح شهر تفرش یکی از اولویت‌های شهرداری برای تامین رفاه حال شهروندان است.

 خبرگزاری فارس: عملیات آسفالت معابر شهری تفرش با جدیت اجرایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک میثم صابری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران افزود: در همین راستا آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌های شهر تفرش اجرایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: آسفالت مناسب معابر و خیابان‌های شهر یکی از خواسته‌های حقوقی شهروندان از شهرداری است و یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک شهر زیبا وضعیت آسفالت خیابان‌ها و معابر شهری است که تاثیر بسیاری بر منظر شهر از نگاه هر رهگذر دارد.

شهردار تفرش دلیل عمده خرابی معابر و خیابان‌های سطح شهر را فرسوده بودن، حفاری‌های سازمان‌ها و دستگاه‌های خدماتی شهری عنوان کرد و ادامه داد: به دلیل فرسوده بودن آسفالت و حفاری سازمان‌ها و دستگاه‌های خدمات شهری خیابان‌های سطح شهر وضعیت نامطلوب و نازیبایی پیدا کرده است.

صابری گفت: شهرداری تفرش در دوره مدیریت جدید اولویت اول خود را بر زیبا‌سازی شهر، فضای سبز و مهیا کردن بسترهای مناسب برای رفاه حال شهروندان قرار داده و با این نگرش از ابتدای تابستان با آسفالت خیابان‌ها و معابر نارضایتی عمومی مردم را برطرف خواهد کرد.

وی خاطر‌نشان کرد: مردم شهر تفرش روزانه در بیش از 80 کیلومتر از معابر شهری عبور و مرور کرده و در این راستا بهسازی روکش آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌هایی که تاکنون آسفالت و جدول‌بندی نشده در اولویت شهرداری است.

شهردار تفرش گفت: عملیات اجرایی آسفالت معابر از ابتدای تابستان با آسفالت سه کیلومتر از معابر شهری با یک هزار تن آسفالت آغاز خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:پایگاه خبری تفرش,شهردار تفرش, | 18:27 | نویسنده : میثم اله وردی |