10 هزار ورزشکار در شهرهای استان مرکزی ساماندهی شدند

خبرگزاری هدهد شهرستان تفرش:

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان مرکزی از ساماندهی بیش از 10 هزار ورزشکار در شهرهای مختلف استان خبر داد.

خبرگزاری فارس: 10 هزار ورزشکار در شهرهای استان مرکزی ساماندهی شدند

نصرالله نان‌بده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: میزان تعداد ورزشکاران سازماندهی شده در چند سال‌ اخیر نسبت به سال‌های گذشته از رشد قابل توجهی برخوردار است.

وی با بیان اینکه این تعداد ورزشکار در 24 کمیته زیر مجموعه این هیئت به فعالیت ورزشی مشغول هستند تصریح کرد: ورزش صبحگاهی، بزرگسالان، ورزش در آب، یوگا، ورزش کارمندان دولت، ورزش طبیعی، بومی و محلی، گردشگری ورزشی، پرواز بادبادک‌ها، چوگا، ماهیگیری ورزشی، ورزش مساجد و ... کمیته‌های زیر مجموعه این هیئت هستند.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان مرکزی گفت: استان مرکزی امسال در مسابقات ماهیگیری ورزشی که طی دو مرحله در زنجان و همدان برگزار شد موفق به کسب عنوان دومی در کشور شد.

نان‌بده با اشاره به برنامه‌های این هیئت در هفته ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: برگزاری همایش صبحگاهی و کوه‌روی در پارک امیرکبیر اراک، برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در تفرش و فراهان، برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی، طناب‌زنی، برگزاری جشنواره پرواز بادبادک‌ها، برگزاری مسابقات کارمندان دولت در دو بخش آقایان و بانوان در چهار رشته ورزشی، والیبال، فوتسال، طناب‌کشی و ... بخشی از برنامه‌های این هیئت به مناسبت هفته ورزش و جوانان است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 9:0 | نویسنده : میثم اله وردی |