فرماندار تفرش: قوه قضائیه از پاک‌ترین نهادهای اجرایی در کشور است

پایگاه خبری تفرش:

فرمانداری

خبرگزاری تسنیم: فرماندار تفرش گفت: قوه قضائیه یکی از بهترین و پاکترین نهادهای اجرایی در کشور است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تفرش، بهروز اردلان راد امروز و همزمان با هفته قوه قضائیه در دیدار با مجموعه دادگستری تفرش که در سالن جلسات دادگستری شهرستان تفرش اظهار کرد: شهید بهشتی یکی از مظلومترین شهدای انقلاب اسلامی ایران است که یاد و خاطره این شهید باید همیشه جاودانه بماند.

وی افزود: قوه قضائیه یکی از پاک ترین دستگاه های اجرایی کشور است که خدمت در این مجموعه یکی از توفیقاتی است که نصیب قضات و کارمندان اداره این شهرستان شده است.

فرماندار تفرش تصریح کرد: تعامل نیروهای این مجموعه با یکدیگر و دیگر ادارات مهمترین راهگشای حل اختلافات و تامین آرامش است.

اردلان راد تامین آسایش و آرامش مردم را مهمترین وظیفه دادگستری دانست و گفت: تعامل با نیروی انتظامی و دیگر دستگاه های اجرایی زمینه تامین نظم و امنیت را فراهم کرده و آرامش مردم را به همراه دارد.

وی خاطرنشان کرد: قاضی باید همواره با توکل به خدای متعال و بدون هیچ گونه سفارش و ملاحظه ای از سوی افراد و با استقلال کامل، اقدام به صدور رای کند و بداند که همیشه یک عده راضی و یک عده ناراضی از محضر دادگاه خارج می شوند اما برای دستگاه قضایی، تنها رضای خداوند مدنظر است.

بهروز اردلان راد همچنین با اشاره به ظرفیتهای وزارت دادگستری، اظهار داشت: با توجه به مزین شدن سال جدید به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی باید با کار و تلاش بیشتر و همچنین شناسایی نقاط قوت و ضعف، در جهت افزایش بهره وری گام برداشت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:فرمانداری تفرش,دادگستری تفرش,پایگاه خبری تفرش, | 14:17 | نویسنده : میثم اله وردی |