پایگاه خبری هدهد تفرش:

مانور فرهنگی مقابله با جنگ نرم با حضور بانوان بسیجی تفرش در مصلای ولایت این شهرستان برگزار شد.

خبرگزاری فارس: مانور فرهنگی مقابله با جنگ نرم در تفرش برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری هدهد تفرش به نقل از خبرگزاری فارس از اراک معاونت تعلیم و تربیت سپاه ناحیه تفرش پیش از ظهر امروز در این مراسم گفت: آنچه موضوع جنگ نرم و تهاجم فرهنگی را با اهمیت می‌سازد، گذار نحوه تهاجم استکبار به منظور تحت سلطه در آوردن ملت‌ها، از تهاجم نظامی به تهاجم فرهنگی است، تا از این طریق بتواند با تخریب بنیان‌های فکری و اعتقادی ملت‌ها، هویت ملی و دینی آنها را پوچ و سلب کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین فریدون امیری افزود: شناخت، درک صحیح و داشتن تصویری روشن از ابعاد و همچنین راه‌های مقابله با جنگ نرم، می‌تواند ما را در دفاع از هویت ملی و دینی یاری کند.

وی تصریح کرد: تقویت و پر بار کردن فعالیت‌های فرهنگی و هنری، امید به آینده و دیدی خوشبینانه همراه با اعتماد به‌نفس به دور از ناامیدی، اتحاد مردم و جریان‌های سیاسی و دوری از اختلاف، تردید، بدبینی و ایستادگی و عدم سازش در برابر دشمنان انقلاب و نظام اسلامی رمز موفقیت نظام در مهار جنگ نرم دشمنان است.

امیری افزود: هدف اصلی دشمن در جنگ نرم مبارزه با باورها، افکار و اندیشه‌های جامعه اسلامی است که برای آنان خطر آفرین شده است.

وی خاطر نشان کرد: اگر بتوانیم تمسک واقعی به قرآن داشته باشیم قطعاً می‌توانیم جامعه را در برابر هجمه‌های دشمنان محافظت کنیم.

معاونت تعلیم و تربیت سپاه ناحیه تفرش همچنین به نقش موثر بانوان در خانواده برای مقابله با جنگ نرم اشاره کرد و بیان کرد: اگر در حفاظت از خانوده رسالت خود را خوب انجام دهیم یقیناً جامعه در مقابل جنگ نرم دشمنان محفوظ خواهد ماند زیرا خانواده نمونه بارز یک جامعه کوچک است.

امیری قیام برای احیاء حکومت اسلامی در جهان، تبیین حقایق اسلامی با استفاده از ابزارهای مهندسی، یگانگی و وحدت اسلامی و صدور فرهنگ ناب اسلام محمدی (ص) در مقابل اسلام آمریکایی را از راه‌های مقابله با جنگ نرم دشمنان اعلام کرد.

چاپ این صفحه

تاريخ : برچسب:, | 14:7 | نویسنده : میثم اله وردی |

پایگاه خبری هدهد تفرش:

مسئول امور بانوان فرمانداری تفرش گفت: مانور فرهنگی بانوان بسیجی تفرش در هفته بسیج برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: مانور فرهنگی بانوان بسیجی تفرش برگزار می‌شود 

به گزارش پایگاه خبری هدهد تفرش به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، زهرا بیاتی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروزه ارزش مبارزه در جنگ نرم، کمتر از حضور در جبهه و جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس نیست.

زهرا بیاتی با اشاره به هجمه دشمنان علیه دختران و زنان جامعه اسلامی ایران، تصریح کرد: صهیونیسم بین‌الملل و مستکبران غربی بارها با راه‌اندازی جنگ نرم علیه زنان جامعه اسلامی، دشمنی و عداوت خود با دین مبین اسلام را نشان داده‌اند اما زنان مسلمان بارها ثابت کرده‌اند سنگربانان اصلی دفاع از ارزش‌های انقلاب هستند.

وی افزود: در ادبیات دفاع مقدس ایران به جز مجاهدت، ایثار و صلابت چیز دیگری وجود ندارد و امروز مهمترین رسالت بسیج دشمن شناسی و استکبار ستیزی، متناسب با نوع تهدید در عرصه‌های مختلف جنگ نرم است.

مسئول امور بانوان فرمانداری تفرش در پایان ضمن گرامیداشت یاد شهدای انقلاب و 8 سال دفاع مقدس، خاطر نشان کرد: مانور فرهنگی بسیج جامعه زنان روز دوشنبه چهارم آذر با همکاری حوزه الزهرا و ادارات تفرش با حضور گسترده بانوان بسیجی برگزار می‌شود.

چاپ این صفحه

تاريخ : برچسب:, | 19:32 | نویسنده : میثم اله وردی |

پایگاه خبری هدهد تفرش:

ایرنا- فرمانده سپاه ناحیه تفرش گفت: بسیج همواره پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه است.

 

به گزارشپایگاه خبری هدهد تفرش به نقل از ایرنا، سرهنگ پاسدارˈعلی فراهانیˈ دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: : بسیج یادگارامام راحل است که نقش بسزایی در حرکت عظیم انقلاب شکوهمند اسلامی داشته است.

وی ادامه داد: اخلاص، تلاش و کار جهادی و پشتیبانی از نظام و ولایت از ویژگی های منحصر به فرد بسیج است و این نهاد مردمی همواره بازوی نظام و پشتیبان ولایت بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه تفرش، بسیج را قدرت مند ترین نهاد مردمی خواند و بیان کرد: ولایتمداری، ایثار، فداکاری و ایمان قوی از جمله ویژگی های مهم نیروهای بسیجی است که در پاسداری از حریم نظام، کشور و ملت سر از پا نشناخته و هر جا خلاء یا نیازی احساس کنند همه توان خود را برای حل آن مسئله می گذارند.

وی اضافه کرد: بسیج از زمان تشکیل تا به امروز در زمینه های عمرانی، سیاسی، علمی، اقتصادی و مهاربحران ها و مقابله با تهدیدات دشمنان پیشگام بوده و همواره در خط ولایت و حافظ دست آوردهای انقلاب و نظام بوده است.

سرهنگ پاسدار فراهانی اظهار کرد: حضور آگاهانه و با بصیرت بسیج در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی موجبات تداوم انقلاب اسلامی را در کشور فراهم کرده است.

وی خاطرنشان کرد: روحیه توکل، ایثار و ولایتمداری بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس توطئه دشمنان را در ضربه زدن به ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی خنثی کرد.

فرمانده سپاه ناحیه تفرش بیان کرد: دیدار با امام جمعه، همایش ائمه جماعات، عطر افشانی قبور شهدا، اعزام گروه پزشکی به روستاهای محروم، دیدار با خانواده شهدا، همایش بسیج سازندگی، اجرای یادواره شهدا در روستاهای تفرش و اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد را از برنامه های هفته بسیج شهرستان تفرش است.

وی خاطرنشان کرد: ارسال پیامک، فضاسازی شهری، نمایشگاه خوشنویسی، اجرای رزمایش های فرهنگی ، انجام مشاوره های پزشکی و دینی از دیگر برنامه های این هفته در تفرش است.

چاپ این صفحه

تاريخ : برچسب:, | 16:20 | نویسنده : میثم اله وردی |

پایگاه خبری هدهد تفرش:

به گزارش  پایگاه خبری هدهد تفرش به نقل ازایرنا- همایش ائمه جماعات و فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج روز دوشنبه در سالن اجتماعات سپاه ناحیه تفرش برگزار شد.

 

امام جمعه تفرش در این همایش گفت: حضورچشمگیر در عرصه های فرهنگی ، علمی و سیاسی به منظور کمرنگ کردن تاثیر اقدامات دشمنان مهمترین رسالت بسیج در عصر کنونی است.

حجت الاسلام ˈسید محمد مومنیˈ افزود: دشمنان در حال حاضر با ایجاد شبهه دربین جوانان درصدد ایجاد فتنه و کمرنگ کردن اعتقادات و باورهای دینی آنان هستند که در این راستا هوشیاری جوانان امری ضروری است.

فرمانده سپاه ناحیه تفرش نیز در این همایش گفت: در مقابله با تهاجم فرهنگی باید از ظرفیت مساجد و امامان جماعت مساجد به عنوان تاثیر گذار ترین افراد استفاده شود.

سرهنگ پاسدار ˈعلی فراهانیˈافزود: بهره گیری ازهیئت های قرآنی مساجد وافراد توانمند و دلسوز نیز ضروری است.

چاپ این صفحه

تاريخ : برچسب:, | 12:42 | نویسنده : میثم اله وردی |

پایگاه خبری هدهد تفرش:

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت تفرش از برگزاری رزمایش عاشورائیان در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: رزمایش عاشورائیان در تفرش برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری هدهد تفرش به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، علی فراهانی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این رزمایش‌ها از 16 آبان ماه به مدت دو روز به استعداد یک گردان از بسیجیان منتخب حلقه‌های صالحین با نام عاشورائیان و با رمز محمد رسول‌الله(ص) برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این رزمایش با هدف حفظ انسجام بسیجیان، آمادگی رزمی و ارتقا و تقویت توانمندی بسیجیان در اردوگاه قدس تفرش برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت تفرش ادامه داد: در این رزمایش آموزش‌های پدافند غیر عامل از جمله امداد و نجات، پدافند از راه دور، کنترل اغتشاشات، ناآرامی‌ها، دفاع مراکز حساس شهری و دفاع از کوه و برزن ارائه می‌شود.

فراهانی ادامه داد: بدون شک برگزاری چنین رزمایش‌هایی برای دوستان نظام مقدس جمهوری اسلامی امید آفرین و برای دشمنان بیم آفرین خواهد بود.

وی اجرای منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای ارتقاء توان رزم بسیجیان، ارتقاء سطح آمادگی رزم دسته‌ها و گردان‌ها، افزایش مهارت‌های تاکتیکی و تکنیکی گردان‌ها و برطرف کردن نقاط ضعف و ایجاد هماهنگی‌های لازم در اجرای ماموریت‌های مختلف را از جمله اهداف برگزاری این رزمایش عنوان کرد.

وی تاکید کرد: برگزاری این رزمایش نقش موثری در فراگیری آموزش‌های یگانی و بازآموزی در زمینه‌های دفاعی، امنیتی و امدادی و ارتقاء سطح آگاهی و دانش نظامی بسیجیان دارد.

چاپ این صفحه

تاريخ : برچسب:رزمایش,عاشوراییان,تفرش,هدهد, | 10:37 | نویسنده : میثم اله وردی |

پایگاه خبری هدهد تفرش:

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از دستگیری 40 سارق و مالخر در این استان خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری هدهد تفرش سرهنگ ˈرضا احمدیˈ روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این افراد در 48 ساعت گذشته در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان های اراک، ساوه، زرندیه، محلات، خمین، شازند، آشتیان، کمیجان و تفرش دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.

وی با بیان از این تعداد 32 سارق و هفت نفر مالخر هستند، اظهار کرد: سارقان دستگیر شده به 35 فقره سرقت موتورسیکلت، محتویات داخل خودرو، آهن آلات، سرقت از اماکن خصوصی، منزل و جیب بری اعتراف کرده اند.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: 14 دستگاه موتورسیکلت نیز از سارقان کشف که پس از شناسایی مالبختگان تحویل آنان خواهد شد.

چاپ این صفحه

تاريخ : برچسب:, | 17:1 | نویسنده : میثم اله وردی |

پایگاه خبری هدهد تفرش:

 

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان تفرش گفت: دستاوردهای دفاع مقدس ارزشمندترین گنجینه فرهنگی و سرمایه ارزشمند معنوی جامعه است که باید جوانان را با این دستاوردها آشنا کرد.

 

خبرگزاری فارس: دفاع مقدس ارزشمندترین گنجینه فرهنگی است

 

به گزارش پایگاه خبری هدهد تفرش به نقل ازخبرگزاری فارس اراک، علی فراهانی بعد از ظهر امروز در مراسم بدرقه دانش‌آموزان و خواهران بسیجی حوزه الزهرا(س) ناحیه شهرستان تفرش به مناطق غرب کشور، اظهار داشت: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروز، مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان، حفظ آرمان‌های شهدا و ارتقای بصیرت و آگاهی برای مقابله با فتنه‌های دشمنان مهم‌ترین اهداف برگزاری اردوهای راهیان‌ نور است.

 

وی ادامه داد: اردوهای راهیان نور نقش مؤثری در انتقال فرهنگ شهادت و ایثار و آشنایی با حماسه و دلاوری‌های رزمندگان اسلام دارد که خوشبختانه هر سال با استقبال بی‌نظیر جوانان همراه می‌شود.

 

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان تفرش بیان داشت: معرفت و شناخت ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه توسط دانش‌آموزان باید گسترش یابد تا این سرمایه‌های ملی بتوانند در مقابل جنگ نرم دشمن ایستادگی کنند که یکی از راه‌های افزایش این معرفت برگزاری اردوهای راهیان نور است.

 

فراهانی، دوران دفاع مقدس را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و متذکر شد: رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس توانستند با ایستادگی تمام اقتدار، عظمت، عزت و سربلندی نظام را به جهانیان نشان دهند.

 

به گفته وی؛ بازدید از موزه جنگ همدان، بازدید از پل ذهاب، نمایشگاه جبهه شهید بهشتی، بیمارستان قصر شیرین، پادگان ابوذر، یادمان مرصاد، و یادمان شهدای پاوه از برنامه‌های پیش‌بینی شده در اعزام سه روز بسیجیان به مناطق عملیاتی غرب کشور است.

 

چاپ این صفحه

تاريخ : برچسب:فراهانی,فرمانده,سپاه,تفرش,هدهد,پایگاه خبری, | 17:53 | نویسنده : میثم اله وردی |

پایگاه خبری هدهد تفرش:

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: تشکیل حلقه‌های صالحین نقش مؤثری در آگاهی بخشی به جوانان دارد.

خبرگزاری فارس: تشکیل حلقه‌های صالحین موجب آگاهی جوانان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سردار مهدی صدیقی بعد از ظهر امروز در جریان بازدید از حلقه‌های صالحین شهرستان تفرش اظهار داشت: تشکیل حلقه‌های صالحین موجب آگاهی‌بخشی به جوانان در جنگ نرم شده و توطئه‌های دشمنان را خنثی و نقش بر آب خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه حلقه‌های صالحین با هدف تقویت معرفت فردی و علمی به همراه بصیرت بخشی و گسترش و تعمیق فرهنگ قرآنی و گسترش مباحث نظری تشکیل شده است، تصریح کرد: مهم‌ترین هدفی که حلقه‌های صالحین در بسیج دنبال می‌کنند کادر سازی برای امام زمان(عج) و انقلاب اسلامی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تأکید کرد: حلقه‏ های صالحین علاوه بر اینکه موجب کادرسازی آینده انقلاب اسلامی خواهد شد، در ذات خود بصیرت‏ افزا و آگاهی‏ بخش است.

صدیقی همچنین در جمع سپاهیان ناحیه مقاومت شهرستان تفرش ولایتمداری و اطاعت محض از رهبر معظم انقلاب اسلامی را رمز عزتمندی و اقتدار ایران اسلامی دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب با روشنگری‌های مستمر به خوبی توانسته‌اند توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و نظام را در مسیر رشد و پیشرفت قرار دهند.

وی با تاکید بر اینکه اثرگذاری و جایگاه رفیع ولایت فقیه به دنیا ثابت شده است، تصریح کرد: امروز دشمن به خوبی به اهمیت اثرگذاری ولایت فقیه پی برده و به همین دلیل است که تلاش دارد موجب جدایی ملت از ولایت فقیه شود.

چاپ این صفحه

تاريخ : برچسب:, | 18:0 | نویسنده : میثم اله وردی |

خبرگزاری هدهد شهرستان تفرش:

خبرگزاری فارس: در آستانه فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و به منظور نمایش توان و قدرت بسیجیان رزمایش خواهران بسیجی عضو گردان‌های الزهرا (س) شهرستان تفرش برگزار شد.

خبرگزاری فارس: خواهران بسیجی در رزمایش تفرش توان و قدرت خود را به نمایش گذاشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک رزمایش خواهران بسیجی عضو گردان‌های الزهرا (س) تفرش بعد از ظهر امروز با هدف حفظ آمادگی جسمی و روحی بسیجیان و افزایش توان خدمات‌رسانی به مردم در زمان بروز حوادث طبیعی در مصلی ولایت تفرش برگزار شد.

در این رزمایش که به همت سپاه ناحیه مقاومت بسیج تفرش برگزار شد خواهران بسیجی آموزش‌های لازم را در زمینه امداد و نجات و مقابله با ناآرامی‌ها فرا گرفته و با حضور در نشست‌های روشنگری به بصیرت‌افزایی پرداختند.

همچنین شرکت‌کنندگان در پایان این رزمایش با تجمع در یک نقطه اقدام اخیر دشمنان در اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) را محکوم کرده و با بیان قطعنامه‌ای خواستار مجازات سریع عوامل و کارگردان این فیلم توهین‌آمیز که با اقدامی جنون‌آمیز و نفرت‌انگیز به ساحت پیامبر اعظم (ص) دل مسلمانان و آزاداندیشان جهان را به درد آوردند، شدند.

این قطعنامه ساخت فیلم اهانت‌آمیز به ساحت نورانی پیامبر اعظم(ص) را حرکت مذبوحانه دشمنان اسلام در برابر بیداری اسلامی دانست و آن را نشانه ترس دشمنان از پیشروی اسلام و موج گرایش مردم به دین مبین اسلام در سراسر گیتی می‌داند.

چاپ این صفحه

تاريخ : برچسب:, | 20:51 | نویسنده : میثم اله وردی |

خبرگزاری هدهد شهرستان تفرش :

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: تشکیل حلقه‌های بسیج صالحین موجب جلوگیری از انحراف فکری و اخلاقی نسل جوان و شکست جنگ نرم دشمنان می‌شود.

خبرگزاری فارس: تشکیل حلقه‌های بسیج صالحین از انحراف نسل جوان جلوگیری می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک غلامعلی ابوحمزه ظهر امروز در مراسم اختتامیه دوره آموزشی سرگروه‌های حلقه‌های تربیتی صالحین ویژه فرماندهان خواهر واحدهای بسیج مدارس استان مرکزی اظهار داشت: با طرح موضوعات اخلاقی، رفتاری و اجتماعی در حلقه‌های صالحین آگاهی‌های قشرهای مختلف مردم در زمینه برنامه‌ها و توطئه‌های دشمنان افزایش خواهد یافت که این مسئله موجب شکست توطئه‌های دشمنان می‌شود.

وی تصریح کرد: تشکیل این حلقه‌ها نقش مؤثری در آگاهی بخشی به جوانان دارد که بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان باید از این فرصت نهایت بهره را ببرند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تاکید کرد: پرداختن به مسائل و موضوعات در مدارس، دانشگاه‌ها و فضای آموزشی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که باید مورد توجه قرار گیرد.

ابوحمزه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم آشنایی خانواده‌ها با احکام و مسائل اعتقادی گفت: نهاد خانواده رکن اصلی تحول فرهنگی است چرا که خانواده‌ها می‌توانند از دوران کودکی فرزندان را با احکام اسلامی آشنا کرده و مسائلی چون رعایت حجاب و عفاف و حریم‌های اخلاقی و رفتاری را در وجود آنان نهادینه کنند.

وی با بیان اینکه اگر نهاد خانواده به خوبی به رسالت خود در این زمینه بپردازد، جامعه اسلامی به جامعه‌ای پویا و بالنده تبدیل خواهد شد افزود: با توجه به نقش خانواده در ترویج، گسترش و تعمیق باورهای دینی و افزایش سطح فرهنگ مذهبی تحکیم بنیان خانواده از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه روح الله استان مرکزی نیز گفت: در این دوره آموزش‌های لازم در محورهای تعلیم و تربیت، مخاطب‌شناسی، اندیشه ولایت، تهاجم فرهنگی و پاسخ به شبهه‌ها به شرکت‌کنندگان ارائه شد.

مجید مهرجو افزود: این دوره با هدف آشنایی با اصول تربیتی شجره طیبه صالحین و راهکارهای اجرای بهتر آن در مدارس برگزار شده است.

این دوره با حضور 200 نفر از فرماندهان خواهر واحدهای بسیج مدارس شهرستان‌های اراک، تفرش، فراهان، شازند و آشتیان به مدت چهار روز در اراک برگزار شد.

چاپ این صفحه

تاريخ : برچسب:, | 17:35 | نویسنده : میثم اله وردی |

خبرگزاری هدهد شهرستان تفرش:

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی فرمانده جدید سپاه ناحیه تفرش معرفی شد.

خبرگزاری فارس: فرمانده جدید سپاه ناحیه تفرش معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید تفرش اظهار داشت: امروز ایران اسلامی به واسطه برخورداری از جوانان بسیجی و با غیرت در اقتدار کامل به سر می‌برد.

سردار غلامعلی ابوحمزه گفت: امروز حضور قشرهای مختلف مردم در بسیج نشاط و شادابی خاصی به بسیج بخشیده و موجب تنومندی ریشه‌های این درخت شده است.

وی تصریح کرد: دشمنان در تلاشند با توطئه‌های مختلف ضربات جبران‌ناپذیری بر پیکره انقلاب وارد کنند که یکی از راهکارهای آنان ضربه زدن به بسیج و بسیجی است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در ادامه با اشاره به ولادت با سعادت حضرت علی‌اکبر (ع) خاطر نشان کرد: حضرت علی‌اکبر (ع) الگو و سرمشق بسیار خوبی برای تک تک جوانان ایران اسلامی است و خوشبختانه جوانان این مرز و بوم با الگوگیری از حضرت علی‌اکبر (ع) خدمات ارزشمندی به این نظام ارائه دادند.

ابوحمزه با تاکید بر اینکه جوانان در دفاع از ولایت فقیه، تبعیت محض از مقام معظم رهبری و اسلام ناب محمدی همواره ثابت قدم بوده و هستند گفت: غیرت و مردانگی جوانان کشور امروز افتخارات بسیاری را در عرصه‌های علمی، دینی، دفاعی و اجتماعی برای ایران اسلامی به همراه داشته است.

در این مراسم علی فراهانی به عنوان فرمانده سپاه ناحیه تفرش معرفی و از زحمات سرهنگ پاسدار رضا کمانی تقدیر شد.

چاپ این صفحه

تاريخ : برچسب:, | 20:38 | نویسنده : میثم اله وردی |

خبرگزاری هدهد شهرستان تفرش:

فرمانده سپاه روح‌الله استان مركزی گفت: مهمترین رسالت بسیجیان آگاه سازی مردم برای مشاركت حداكثری در انتخابات است.

1390/11/16 - 09:02

سردار' غلامعلی ابوحمزه' روز شنبه در نشست بسیجیان گردانهای عاشورا و الزهرا در شهرستان تفرش افزود: دشمن تمام تلاش خود را برای كم رنگ نشان دادن حضور اقشار مختلف جامعه در انتخابات مجلس شورای اسلامی به كار بسته است كه این امر هوشیاری بسیجیان را برای مقابله با این نقشه دشمن می طلبد.

وی ادامه داد: بسیجیان باید بصیرت خود را در اوضاع كنونی جهان اسلام و ایران بالا ببرند تا در تحلیل های سیاسی دچار لغزش و اشتباه نشوند.

سردار ابوحمزه تصریح كرد: اسلام ناب محمدی، اصلی ترین منشاء بیداری اسلامی در منطقه و پیروزی انقلاب ایران است كه بر پایه عقلانیت و عدالت استواراست.

در نشست صمیمی فرمانده سپاه روح الله با بسیجیان تفرش كه به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر برگزار شد فرماندار، امام جمعه و مسوولین محلی شهرستان حضور داشتند.

چاپ این صفحه

تاريخ : برچسب:, | 16:30 | نویسنده : میثم اله وردی |

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد