خبرگزاری هدهد شهرستان تفرش:

بنده به آقای میرتاج الدینی توصیه می‌کنم دو واحد مبانی قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و دو واحد حقوق اساسی جمهوری اسلامی را بخوانند.

به گزارش «تابناک»، بهمن اخوان گفته است: بنده حاضرم بدون هیچ گونه چشم‌داشتی این واحدهای درسی را به معاون پارلمانی ریاست جمهوری بیاموزم تا ایشان از این پس هرگاه خواست موضعگیری بکند، خلاف قانون سخن نگوید.

این عضو کمیسیون اصل نود قانون اساسی در انتقاد از سخنان میرتاج الدینی در برنامه تلویزیونی، گفت: اگر ایشان علاقه‌ای به خواندن دروس دانشگاهی ندارند، دست‌کم به عنوان یک روحانی و مقام مسئول در نظام جمهوری اسلامی، باید وصیت نامه الهی سیاسی حضرت امام خمینی(ره) را یکبار هم که شده، می‌خواندند تا اینگونه ذهنیات خود را به جای واقعیت نظام مردمسالاری دینی در رسانه ملی منعکس نکنند.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی با ابراز تأسف برای میرتاج‌الدینی گفت: برای ایشان واقعا متأسفم که با یک و نیم دوره نمایندگی در مجلس شورای اسلامی، از وقتی که به سمت معاون رییس جمهور منصوب شده است، به گونه‌ای رفتار می‌کند که انگار توهم ایشان را فراگرفته است.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اهتمام ویژه نزدیکان دولت به انتخابات 90 گفت: اگر به زعم آقایان، مجلس در رأس امور نیست، چرا در مدت یک سال گذشته، انواع و اقسام هزینه‌های مادی و معنوی را برای به دست گرفتن بیشترین کرسی‌های مجلس و خاموش کردن صداهای منتقد به کار بسته اید؟ اگر آقایان مدعی هستند که مجلس در راس امور نیست و خود را بی اعتنا به مجلس نشان می دهند، چرا در سراسر کشور هر راه مستقیم و غیر مستقیم از حامیان خود در استان‌ها و شهرستان‌ها برای رسیدن به کرسی های بهارستان حمایت می کنند و با توسل به زر و زور و تزویر و صرف هزینه‌های هنگفت، به تبلیغ کاندیداهای خود می‌پردازند؟

بهمن اخوان با انتقاد از این رفتار دوگانه گفت: این عده خود بر خلاف آنچه در ظاهر نشان نی‌دهند، در باطن بر این باورند که مجلس در رأس امور است، زیرا عقل و قانون می‌گوید، مجلس در رأس امور است.

چاپ این صفحه

تاريخ : برچسب:, | 12:10 | نویسنده : میثم اله وردی |

خبرگزاری هدهد شهرستان تفرش:

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان تفرش از استقرار 79 شعبه اخذ رأی در روز 12 اسفند در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: 79 شعبه در تفرش ایجاد می‌شود

اصغر عالیخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان اتخاذ شده است و هیچ مشکلی در برگزاری انتخابات وجود ندارد.

وی تصریح کرد: 15 نفر از ثبت‌نام‌کنندگان در این شهرستان تایید صلاحیت شده‌اند که از امروز و همزمان با سایر شهرهای استان کار تبلیغات خود را آغاز کرده‌اند.

فرماندار تفرش با بیان اینکه نامزدها باید در طول انتخابات اخلاق انتخاباتی را رعایت کرده و در چارچوب قانون حرکت کنند افزود: با توجه به توطئه‌های دشمنان بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و افزایش فشارها از طریق تحریم و ترور، همه در برگزاری انتخابات سالم و پرشکوه مسئول هستند و باید به سهم خود در برگزاری هر چه بهتر انتخابات بکوشند.

عالیخانی ادامه داد: دشمن تصور می‌کند با تحریم و فشار می‌تواند مانع از خلق حماسه‌ای دیگر توسط ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی شود، اما غافل از آن است که هر چه فشارهای دشمنان بر این ملت بیشتر شود، اتحاد و همبستگی و یکپارچگی این ملت برای عزت و سربلندی ایران بیشتر و بیشتر خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن ثابت کردند که همواره برای دفاع از آرمان‌های نظام اسلامی در صحنه هستند و روزبه‌روز مشارکت آنان در صحنه‌های مهم سیاسی و اجتماعی افزایش می‌یابد.

 

چاپ این صفحه

تاريخ : برچسب:, | 16:7 | نویسنده : میثم اله وردی |

خبرگزاری هدهد شهرستان تفرش:

خبرگزاری فارس: سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان مرکزی لیست قطعی و نهایی جبهه متحد اصولگرایان برای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در برخی از شهرهای استان مرکزی را اعلام کرد.

خبرگزاری فارس: لیست نهایی جبهه متحد اصولگرایان در برخی از شهرهای استان مرکزی منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت‌الله شایان‌پور‌ بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جبهه متحد اصولگرایان استان مرکزی بعد از هفت ماه تلاش و پیگیری و برگزاری جلسات مکرر در جلسه شب گذشته نفرات مورد حمایت خود را برای انتخاب در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شناخت.

وی تصریح کرد: صلاحیت افراد مورد تایید در این جبهه در موارد مختلف بررسی شده و اصلح‌تر بودن آنان نسبت به سایر افراد که احترام خاصی برای آنها قائل هستیم، مورد تایید قرار گرفته است.

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان مرکزی با بیان اینکه جبهه متحد اصولگرایان استان به دنبال این امر بود تا نامزدهای اصولگرایان در این رابطه به اجماع رسیده و از بین خود فردی را انتخاب کنند، بیان کرد: متاسفانه خود اصولگرایان در این زمینه به نتیجه مشخصی نرسیدند و بر این اساس انتخاب بهترین گزینه بر اساس نظرسنجی و بررسی صلاحیت و معیارهای مورد تایید مقام معظم رهبری از جمله مومن، متخصص و متعهد بودن صورت گرفت.

شایان‌پور ادامه داد: از آنجا که قدرت مجلس از مردم است و مردم بخشی از قدرت خود را به نمایندگان تفویض می‌کنند، می‌طلبد مردم در انتخاب شایسته‌ترین افراد نهایت دقت را داشته باشند.

وی با اشاره به اسامی نامزدهای مورد حمایت این جبهه اظهار داشت: در حوزه انتخابیه اراک و کمیجان از بین آقایان عباس رجایی، ابوالفضل فخرالسلام، مجتبی صالحی، بشیر روشنی، محمدحسن آصفری و سید احمد لطفی، آقایان عباس رجایی و ابوالفضل فخرالسلام به عنوان نامزدهای مورد حمایت این جبهه شناخته شدند.

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان مرکزی افزود: در حوزه دلیجان و محلات حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، در حوزه شهرستان خمین نیز محمدابراهیم رضایی به عنوان نفرات مورد حمایت جبهه اصولگرایان انتخاب شدند.

شایان‌پور گفت: جبهه متحد اصولگرایان هنوز در حوزه‌های انتخابیه شازند، تفرش و آشتیان، ساوه و زرندیه به اجماع نرسیده است و انتظار می‌رود تا اول اسفند ماه اسامی نفراتی که در لیست این جبهه قرار خواهند گرفت، اعلام شود.

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان مرکزی افزود: در حال حاضر اختلاف نظر قابل توجهی بین جریان‌های اصولگرایی در استان وجود ندارد و تنها اختلاف سلیقه است که اختلاف سلیقه برای رشد و پیشرفت هر مجموعه‌ای لازم است.

چاپ این صفحه

تاريخ : برچسب:, | 18:52 | نویسنده : میثم اله وردی |

خبرگزاری هدهد شهرستان تفرش:

فرماندار تفرش گفت: سه طرح عمرانی روز پنج شنبه همزمان با نهمین روز از دهه مباركه فجر با حضور استاندار استان مركزی دراین شهرستان به بهره برداری رسید.

1390/11/22 - 12:17

'اصغر عالیخانی' روز پنج شنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح ها شامل یك واحد صنعتی، مخزن دخیره سازی آب شرب و مركز ابر رایانه دانشگاه هستند.

وی گفت: واحد تولیدی 'جام جهان بین' سازنده انواع لوازم خانگی مانند اجاق گاز، یخچال و تلویزیون است كه با سرمایه گذاری بخش خصوصی به مبلغ 25 میلیارد ریال و قابلیت اشتغالزایی مستقیم تا 200 نفردر زمینی به مساحت 12 هزار متر مربع احداث شده است.

فرماندار تفرش عنوان كرد: مخزن ذخیزه سازی آب شرب شهر تفرش با حجم یكهزار مترمعكب با سرمایه گذاری 10 میلیارد ریال ساخته شده و با بهره برداری از آن، حجم ذخیره سازی آب شرب این شهر به پنج هزار متر معكب رسید.

عالیخانی اظهار كرد: مركز ابر رایانه دانشگاه امیر كبیر شهر تفرش نیز با سرمایه گذاری دو میلیارد و 800 میلیون ریال ایجاد شده است.

وی گفت: همچنین عملیات احداث دو طرح عمرانی شامل شامل سالن همایش و ساختمان بهداشت دانشگاه تفرش آغاز شد.

فرماندار تفرش اضافه كرد:سالن همایش دانشگاه با ظرفیت 650 نفر در مساحت یكهزار و 800 متر معكب با سرمایه گذاری هشت میلیارد و 500 میلیون ریال در مدت یكسال ساخته می شود.

عالیخانی خاطر نشان كرد: ساختمان بهداشت دانشگاه تفرش نیز در مساحت 340 متر مربع توسط خیرین ساخته می شود.

چاپ این صفحه

تاريخ : برچسب:, | 11:18 | نویسنده : میثم اله وردی |

خبرگزاری هدهد شهرستان تفرش:

فرماندار شهرستان تفرش گفت: دهه فجر سند افتخار تاریخ ایران است و افتتاح طرح های عمرانی در سالگرد پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی هدیه ای به مردم ولایی و بصیر است.

1390/11/19 - 12:30

'اصغر عالیخانی' روز سه شنبه در حاشیه بهره برداری از سه طرح عمرانی و خدماتی این شهرستان در گفت و گو با ایرنا افزود: مردم جان خود را برای ارزش ها و آرمان های نظام نثار كردند و پشتیبانی قاطع آنان از ولایت فقیه و انقلاب مایه عزت و اقتدار ایران در جهان است.

وی اظهار كرد: شركت گسترده در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و راهپیمایی 22 بهمن وظیفه تك تك مردم مومن و انقلابی است.

گشایش موزه چند منظوره تفرش با آورده سرمایه دو میلیارد ریالی بخش خصوصی، بهره برداری از كلینیك گیاه پزشكی و ده ها منزل محرومین تحت پوشش بهزیستی تفرش از طرح های عمرانی به بهره برداری رسیده بود.

چاپ این صفحه

تاريخ : برچسب:, | 20:15 | نویسنده : میثم اله وردی |

خبرگزاری هدهد شهرستان تفرش:

فرماندار شهرستان تفرش گفت: سه طرح عمرانی روز دوشنبه همزمان با ششمین روز از دهه مبارك فجر در این شهرستان به بهره برداری رسید.

1390/11/17 - 15:08

'اصغر عالیخانی' در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح ها شامل شبكه فشار متوسط هوایی، واحد پرورش اسب و ساختمان مسكونی خانواده بی سرپرست تحت پوشش كمیته امداد هستند.

وی ادامه داد: شبكه فشار متوسط هوایی به طول دو هزار و 899 متر، حد فاصل كوی امام خمینی(ره) تفرش تا ابتدای روستای كهك را پوشش می دهد.

فرماندار شهرستان تفرش اظهار كرد: طرح یادشده با عتبار 480 میلیون ریال با هدف كاهش تلفات انرژی برق و افزایش قدرت راه اندازی شده است.

اصغر عالیخانی خاطر نشان كرد: واحد پروش اسب 'حاج حسنی' نیز با اعتبار بخش خصوصی به مبلغ 5 میلیارد ریال در زمینی به مساحت 21 هزار و 800 متر مربع احداث شده است.

وی بیان كرد: این واحد پیش از این با ظرفیت 20 راس اسب نژاد عرب، در سالنی به مساحت یكهزارو 40 متر مربع فعالیت می كرد .

فرماندار تفرش در خصوص ساختمان مسكونی خانواده بی سرپرست تحت پوشش كمیته امداد امام خمینی(ره) عنوان كرد: این ساختمان با زیر بنای 60 متر مربع و با 100 میلیون ریال تسهیلات از محل مقاوم سازی، 21 میلیون ریال كمك بلاعوض كمیته امداد و 5 میلیون ریال مشاركت های مردمی ساخته شده است.

چاپ این صفحه

تاريخ : برچسب:, | 12:52 | نویسنده : میثم اله وردی |

خبرگزاری هدهد شهرستان تفرش:

جام جم آنلاين: معرفي چهره‌هاي فعال در عرصه پيروزي انقلاب اسلامي يكي از روش‌هاي آگاه كردن نسل جوان در مورد يكي از مهم‌ترين رويدادهاي 50 سال اخير است.

چاپ این صفحه

ادامه مطلب
تاريخ : برچسب:دانش منفرد, تفرش, | 9:31 | نویسنده : میثم اله وردی |

خبرگزاری هدهد شهرستان تفرش:

تفرش - فرماندار شهرستان تفرش گفت: دهه مبارك فجر نمایش اقتدار، عظمت، عزت و قدرت ایران اسلامی به دنیا است.

1390/11/17 - 08:45

'اصغر عالیخانی' روز یكشنبه در مراسم جشن انقلاب كمیته كارگری، اصناف و فرهنگی دهه فجر در سالن جلسات پروفسور حسابی تفرش افزود: نقش مؤثر و اثرگذار كارگران در پیروزی انقلاب اسلامی ایران و هشت سال دفاع مقدس بی بدیل است.

وی اظهار كرد: هم اكنون نیز نیروی كار كشور با تبعیت از ولایت با به حركت درآوردن چرخ‌های توسعه و تولید در راستای خنثی كردن توطئه های دشمنان از جمله اعمال تحریم ها گام برمی دارد.

رییس اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعی شهرستان تفرش نیز در این مراسم گفت: با گذشت 33 سال از حیات طیبه انقلاب اسلامی حمایت‌های مردم به ویژه كارگران و كارفرمایان از آرمان‌های مقدس و والای انقلاب و مقام عظمای ولایت همچنان تداوم دارد.

'احمد محبعلی' افزود: جامعه كارگری و تعاونگران به عنوان قشر زحمتكش جامعه باید با حضور در صحنه های اقتصادی در راه استقلال و توسعه كشورنقش و رسالت خود را به انجام رسانند.

در پایان این نشست از كارگران ، اصناف و كارفرمایان نمونه با اهدا لوح سپاس، تقدیر شد.

چاپ این صفحه

تاريخ : برچسب:عالیخانی,فرماندار,تفرش,هدهد, | 18:20 | نویسنده : میثم اله وردی |

خبرگزاری هدهد شهرستان تفرش:

تفرش _ امام جمعه تفرش گفت: حفظ وحدت و اتحاد میان مسلمانان مهمترین عامل پیروزی بر دشمنان است.

1390/11/16 - 00:08

حجت الاسلام 'روح الله ولدبیگی' در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته تفرش افزود: دشمنان جهان اسلام به ویژه ایران همواره با ایجاد تفرقه بین مسلمانان به دنبال مقاصد شوم استعماری خود بوده اند.

وی بیان كرد: مسلمانان ایران اسلامی با حفظ وحدت و حمایت از ولایت فقیه توانسته اند تمامی توطئه های شوم دشمنان علیه خود را خنثی كنند و این مهم باید سرمشقی برای سایر ملل اسلامی باشد.

امام جمعه تفرش همچنین در خصوص نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: انتخاب فرد اصلح همزمان با حضور گسترده در صحنه مانند اصل اتحاد نقشه های دشمن را بی اثر می كند.

حجت الاسلام ولدبیگی با بیان اینكه ولایت فقیه بالاترین نعمت الهی بر بندگان خویش است اضافه كرد: لازمه تبعیت از ولایت حفظ وحدت است كه پیروی از این مهم در ایران موجب به پیروزی رسیدن انقلاب در بهمن 57 شد.

وی تصریح كرد: ملت ایران نیز با پایبندی به ولایت با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات به دشمنان اعلام می كند كه شركت مردم در مناسبت های گوناگون ملی مهمترین پشتوانه ثبات نظام جمهوری اسلامی و عامل خنثی كردن توطئه های دشمنان است.

چاپ این صفحه

تاريخ : برچسب:, | 16:21 | نویسنده : میثم اله وردی |

خبرگزاری هدهد شهرستان تفرش:

فرماندار تفرش گفت: امام راحل همواره در سخنان خود به ویژه در وصیت نامه سیاسی - الهی اش، مسوولان را به حمایت از نیازمندان سفارش كرده است.

1390/11/16 - 08:28

به گزارش ایرنا،'اصغر عالیخانی' عصر پنج شنبه در مراسم دیدار با اعضای 11 خانواده تحت پوشش كمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی شهرستان تفرش افزود: محرومان و مستضعفان حامیان اصلی انقلاب اسلامی هستند.

وی اظهار كرد: این بازدید ها همزمان با فرا رسیدن دهه مبارك فجر و باهدف دلجویی از خانواده های تحت حمایت و بازدید از روند اجرای طرح های اشتغال زایی آنان انجام شد.

فرماندار تفرش عنوان كرد: افتتاح شش واحد مسكن محرومین در روستاهای و توزیع 150 سبد غذایی بین خانواده های تحت حمایت از جمله برنامه های دهه مبارك فجر در این شهرستان است.

عالیخانی، همچنین در حاشیه بازدیداز كارگاههای اشتغال و خودكفایی شهر تفرش اضافه كرد: 15 متقاضی وام مشاغل خانگی از خانواده های تحت پوشش كمیته امدادامام خمینی(ره) و بهزیستی به صورت نمادین به مناسبت ایام الله سالگرد پیروزی انقلاب به بانك های عامل معرفی شدند.

چاپ این صفحه

تاريخ : برچسب:, | 17:0 | نویسنده : میثم اله وردی |

خبرگزاری هدهد شهرستان تفرش:

فرماندار شهرستان تفرش خانواده معظم شهدا و ایثارگران را پشتوانه انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: شهدا با جانفشانی و ایثار خود برگ زرینی از رشادت و سر بلندی را در تاریخ ایران به ثبت رساندند.

1390/11/10 - 09:38

'اصغر عالیخانی' روز یك شنبه در مراسم دیدار با چهار خانواده شهید و ایثارگران شهرستان تفرش افزود: مسئولین باید برای رسیدگی و پاسداشت مقام شامخ شهدا و ایثار گران از هیچ تلاشی كوتاهی نكنند .

فرماندار تفرش با خانواده های شهید' بابك عسگری' ،جانباز 'محمد عسگری' ، 'شهید حمید مویدی' و جانباز 'ابراهیم زمانی' دیدار كرد.

دراین دیدار ریئس بنیاد شهید و امور ایثارگران، سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ، رئیس شبكه بهداشت و درمان، سرپرست اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان تفرش نیز حضور داشتند.

چاپ این صفحه

تاريخ : برچسب:, | 9:30 | نویسنده : میثم اله وردی |

 

خبرگزاری هدهد شهرستان تفرش:

امام جمعه تفرش گفت: مردم باید تلاش كنند تا با حضو گسترده در نهمین دور انتخابات مجلس شورای اسلامی از این آزمون الهی سربلندی بیرون بیایند تا شكستی دیگر برای دشمنان نظام جمهوی اسلامی رقم بخورد.

1390/10/30 - 17:08

حجت الاسلام 'روح الله ولدبیگی' روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: حضور در انتخابات 90 بیعتی مجدد با آرمان های امام راحل، شهیدان و رهبر معظم انقلاب است و نشان می دهد كه مردم همچنان برای این انقلاب فداكاری می كنند.

وی بیان كرد: مردم ایران درس آموختگان مكتب امام حسین (ع) هستند كه با هیچ خطر و توطئه ای از آرمان های خود دست بر نمی دارند.

امام جمعه تفرش خاطر نشان كرد: مردم باید در انتخاب نماینده خود شاخص هایی مانند تقوای الهی، مسوولیت پذیری، امانت داری، شجاعت و توانایی انجام كار را در نظر بگیرند.

حجت الاسلام ولدبیگی اضافه كرد: نامزدهای انتخاباتی نیز باید وعده كارهای قابل انجام و مطابق وظایف نمایندگی را به مردم بدهند.

وی اظهار كرد: انتخابات 12 اسفند ماه مصداق روشنی از مردم سالاری دینی است و در این صحنه نباید زمینه ظهور و بروز گناه و آلودگی ایجاد شود.

 

 

چاپ این صفحه

تاريخ : برچسب:ولد بیگی - امام جمعه تفرش, | 10:5 | نویسنده : میثم اله وردی |

صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 ... 10 صفحه بعد