امام جمعه تفرش: ولایت مداری از ویژگی‌های مردم ایران است

پایگاه خبری تفرش:

امام جمعه تفرش 

 امام جمعه تفرش گفت: ولایت مداری از شاخصه‌های اعتقادی ملت ایران است که سبب تضمین نظام دینی انقلاب اسلامی شده است.

به گزارش   پایگاه خبری تفرش به نقل ازخبرگزاری تسنیم از اراک، حجت‌الاسلام سید‌محمد مومنی در مراسم نمادین زنگ انقلاب که با حضور مسئولان شهرستانی در هنرستان خشایار برگزار شد اظهار کرد: نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس ایران اسلامی، این امر مهم را تداعی می کند که نسل جوان و آینده ساز ایران اسلامی با وجود این که دوران انقلاب شکوهمند اسلامی را درک نکرده اند، ولی بر سر آرمان های امام راحل و شهیدان انقلاب اسلامی ایستاده اند و از انقلابی که به واسطه خون هزاران شهید به دست آمده پاسداری می کنند.

وی افزود: جوانان فهیم و بصیر ایران اسلامی به خوبی می دانند که آسایش و امنیت حاکم بر جامعه مرهون از خود گذشتگی، ایثار و شهامت دلیرمردان و شیر زنانی بوده که با رهبری و هدایت امام راحل، انقلاب اسلامی را به ثمر نشانده و در طول 8سال دفاع مقدس با ادامه راه شهیدان انقلاب اسلامی زمینه تثبیت این نظام الهی را فراهم کرده اند.

امام جمعه تفرش تصریح کرد: دانش آموزان ایران اسلامی، امانتدارانی صدیق از این میراث گرانقدری که پدرانشان به قیمت رنج و سختی و تقدیم هزاران شهید برایشان به ارمغان آورده اند به درستی حراست کرده و با حضور تأثیرگذار خود در صحنه های مختلف اجتماعی و سیاسی نظیر راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن، یأس و ناامیدی را نصیبت دشمنان ایران اسلامی می کنند.

مومنی با تاکید بر وحدت و همدلی گفت: وحدت و همدلی ملت ایران سبب از بین رفتن خودکامی‌ها و تعصبات قومی و حزبی در عصر گذشته شد.

وی با اشاره به اینکه با آغاز دهه فجر نور ولی خدا در ایران اسلامی روشن شد افزود: ولی خدا و هدایتگر جامعه اسلامی ایران امام خمینی(ره) با ایجاد وحدت و همبستگی در میان مردم ایران سبب فائق آمدن بر تمامی مشکلات شد.

وی افزود: همان طور که در قرآن مجید آمده زمانی که نعمتی به امتی اهدا می‌شود در صورت وحدت آن نعمت برای آنان حفظ می‌شود مردم ایران نیز با وحدت کلمه و یکپارچگی سبب حفظ نعمت الهی خداوند که همان انقلاب اسلامی است شدند.

مومنی حضور پرشور و شکرگزار بودن مردم را نشانه عظمت انقلاب دانست و گفت: با حراست از انقلاب اسلامی ایران و پیروی از منویات مقام معظم رهبری این انقلاب را به انقلاب حضرت مهدی (عج) متصل می کنیم.

امام جمعه تفرش تصریح کرد: انقلاب اسلامی ملت ایران متعلق به قشر، زمان و مکان خاصی نیست، این انقلاب جریانی دائمی است که در مسیر پیشرفت، توسعه و اقتدار قرار داشته و هیچ مانعی نمی تواند آن را در رسیدن به اهداف والای امام راحل متوقف کند.

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 16:28 | نویسنده : میثم اله وردی |